Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa GT проблем със стабилизираща щанга

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa GT проблем със стабилизираща щанга

    Здравейте колеги имам лека драма със стабилизиращата щанга на Алфа GT 2.0 JTS
    Проблема е че тампоните са и заминали и не се продават отделно от щангата та... най-евтино 400 лв
    Знае ли някои дали стават тампони от 166 примерно (защото размера им е същия) или дали могат да се рециклират
    sigpic
    Alfa Romeo 166 V6 Turbo
    FIAT COUPE powered by Nitrous Oxide System

  • #2
    Айде и да почерпиш

    http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      Е че на ГТ стабилката нали е като на 147/156 ?
      Продава се тампон като отделна част, а и можеш да сложиш полиуретанови, или от лада (има вече доста колеги които карат с такива и май това се оказва най-издръжливия вариант)
      Щангата се сваля само първия път, за да се разкапсуловат тампоните. После ако се наложи смяна, може и без да се сваля.
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #4
        Видели бе ! Аз като ти казвам питай у форума

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
          Точно тия ме изкараха два месеца и сложих от лада.Карам ги вече повече от година и никакви драми.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • #6
            Да уточня малко. За лада се предлагат по магазините 2 вида - от твърда гума, както и по-меки, викат им силиконови. Аз взех от по-твърдата гума и съм с такива. Стабилката се вади и се разкапселоват първия път тампоните със тънък секач се изсичат нитовете, например от лента от механична ножовка, подострена. Някои колеги унищожават бордовете, където се ограничават тампоните. С ракета (ъглошлайф) например. Аз видях зор докато прекарам тампона над борда, щото тампоните са от вътрешната страна на бордовете. Обаче става на менгеме, надвих му, ползвах и много " мамата ". Стана дълъг пост, ама който го е правил или ще го прави тепърва, ще ме разбере. Даже звънях на Вальо от Пловдив за съвет.
            Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
            Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
            Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

            Comment


            • #7
              Ами просто ги цепнах като оригиналните и ги надянах.
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment


              • #8
                Ладени.
                И да ги срежеш пак държат повече от другите афтърмаркет тампони.
                ex - 147 16v multijet

                Comment


                • #9
                  много ви благодаря за информацията !!!
                  sigpic
                  Alfa Romeo 166 V6 Turbo
                  FIAT COUPE powered by Nitrous Oxide System

                  Comment


                  • #10
                    Тампони на стабилизираща щанга

                    Ладови (жигулови) най-добре. Ако пък и са силиконови (стоят мръсно оранжеви) още по-добре.
                    Alfa 156 2,4 JTD '99

                    Comment

                    Working...
                    X